sobota, 7 września 2013

Rozdział 1

Jeszcze tylko kilka drobiazgów i mogę zamykać walizkę. Kolejne miasto, kolejne zlecenie. Mam 23 lata a zwiedziłam już pół świata można powiedzieć, że jestem szczęściarą. Kocham swoje życie i nie wyobrażam sobie innego zajęcia niż fotografia. W wieku 4 lat dostałam swój pierwszy aparat fotograficzny i tak się wszystko zaczęło. Sięgnęłam po swój album, który mam zawsze przy sobie w środku znajdują się tylko wyjątkowe fotografie takie jak np mojego najlepszego przyjaciela z dzieciństwa w ogóle to było 1 jakie zrobiłam w życiu dlatego jest dla mnie takie ważne.
Spakowana i gotowa wyszłam z mieszkania kierując się starym volvo w stronę lotniska. Przeszłam przez odprawę siadając w poczekalni. Mój wzrok skupił się na krajobrazie za wielką szybą..
                                                                             ***
- Młoda kiedyś wsiądziemy do wielkiego samolotu i polecimy razem w stronę słońca niczym ptaki - blondyn leżał na trawie wpatrując się w błękitne niebo nad ich głowami. Uwielbiała go słuchać jak i spędzać z nim czas...
- A co jeśli kiedyś nie będziemy się już przyjaźnić a ty nie będziesz chciał mnie znać - zapytała splatając swoją małą dłoń z jego
- Nigdy nie będę tak daleko jakby mogło się wydawać, wkrótce będziemy razem. Spotkamy się w tym samym miejscu, w którym się rozstaliśmy...Dokądkolwiek poniesie mnie wiatr wciąż będziesz jedyną dziewczyną w moich myślach...
                                                                             ***
- Pasażerowie lecący do Paryża proszeni są do odprawy - rozbrzmiał głos spikera - Wstałam ocierając samotną łzę spływającą po moim policzki i udałam się do samolotu. Zajęłam swoje miejsce. Zaraz po starcie włączyłam muzykę. Nienawidziłam latać, jedyna wada mojej pracy...
Po 3 godzinach lotu wreszcie wylądowaliśmy na lotnisku : Charles De Gaulle. Odebrałam bagaż i wsiadłam do taksówki o niczym innym nie marzyłam jak tylko o dotarciu do hotelu, prysznicu i długim śnie. W końcu spełniło się moje marzenie...

4 komentarze:

  1. SUPER pierwszy rozdział
    Bardzo, bardzo mi się podoba
    Nie mogę się już doczekać kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG. Prolog był zajebisty, a to jeszcze lepsze! Opisane w fajny sposób i to nie jest kolejny blog o BTR, tylko widać w nim autentyczność!
    Tylko uważaj na interpunkcję, bo jej tu brak.
    Czekam na nową notkę!!!
    A link do ciebie ląduje u mnie w odnośnikach ;)
    bellakris.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Na razie tylko nie wiem, o kim mowa. XD
    Tak jak moja poprzedniczka oznaczyłabym cię, tylko że na telefonie nie umiem xD
    Czekam na nn i na akcję. :D

    OdpowiedzUsuń